Efterlevelse af servicemål

Ventetid

Vi har målt i perioden 1 juni til 24. november 2023 

Sønderbro har gennemsnit ventetid på 3,5 minutter mens 5,8% venter over 10 minutter.

Apoteket efterlever delvist vores servicemål.

Lager af lægemidler

Vi har målt i perioden 1. maj-31. Maj 2023
 
Sønderbro´s servicegrad ligger på 99,6 % for lægemidler solgt på recept. 

Apoteket efterlever vores servicemål.

Apotekets udleveringspraksis

Se efterlevelse af A, B og C-priser - venligst læs mere her

Registrerede fejludleveringer

Fejludleveringer i forbindelse med receptekspedition: Vi har målt i perioden 1/9-2022 – 31/7-2023 og tallet er 23 fejludleveringer.

For begge enheder (Sønderbro og Munkebo): 2 fejlleverancer.

For begge enheder (Sønderbro og Munkebo): Registreret 4 fejl i forbindelse med håndtering af dosisdispenserede lægemidler. 

Apoteket efterlever vores servicemål, da alt er/vil blive varetaget og behandlet. 

Dialog og rådgivning

Måling af servicemål for faglig rådgivning blev gennemført d. 22. + 23. september 2022
93,7 % af kunderne blev inviteret til dialog og 99,6 % af alle kunder fik rådgivning.

Apoteket efterlever vores servicemål.

Vi planlægger ny måling i foråret 2024 så vi kan få nye tal. Men ud fra observationer i efteråret 2023 vurderes det, at vi umiddelbart efterlever vores servicemål.

Forsendelse og rådgivning

Ikke målbart.